هر آنچه قبل از استخدام یک کاشی کار باید بدانید

هر آنچه قبل از استخدام یک کاشی کار باید بدانید

هر آنچه قبل از استخدام یک کاشی کار باید بدانید

بسیاری از افراد در زندگی شان حتی یک بار هم که شده درگیر ساختمان سازی یا کارهای تعمیر خانه مانند تعویض و تعمیر کاشی و سرامیک می شوند. بنابراین هر کدام از ما حتی برای یک بار در زندگی مان به یک کاشی کار نیاز پیدا می کنیم.

برای مثال زمانی که حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما به تعمیر، بازسازی و تغییرات نیاز داشته باشد و بخواهید کاشی و سرامیک آن را تعویض یا تعمیر کنید. در چنین زمانی شما به یک کاشی کار ماهر نیاز دارید که ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • خوش قول باشد.
  • در کارش دقیق و کارآزموده باشد.
  • کار خود را بسیار سریع شروع کرده و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت آن را تمام کند.
  • در اصطلاح عامیانه بتواند کار را جارو شده تحویل دهد، در این صورت است که کثیف کاری زیادی به وجود نمی آید و در آخر کار کاشی کاری نیاز به تمیزکاری و رفت و روب زیادی نخواهید داشت.
کاشی کار

کاشی کار

کاشی کاران ماهر و استادکار ما در نصب نوین با دارا بودن تمام ویژگی های بالا کار کاشی کاری در تهران را با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند.

چه زمانی به کاشی کار نیاز دارید؟

بسیاری از ما می دانیم که برای کف و دیوارهای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دیوار و کف ساختمان و استخر معمولا از کاشی و سرامیک استفاده می شود.

اما گاهی اوقات و با گذشت زمان این کاشی و سرامیک ها شکسته، ترک خورده و یا لق شده و شما را با مشکل مواجه کنند و یا یک خانه جدید ساخته اید و یا به فکر تغییر دکوراسیون و بازسازی طراحی داخلی منزل خود هستید، در چنین مواقعی است که به یک کاشی کار ماهر و یک استادکار باتجربه نیاز دارید.

انواع کاشی کاری

کاشی کاری انواع مختلفی دارد و توسط یک کاشی کار به صورت های زیر انجام می گیرد:

کاشی کاری مدرن، کاشی کاری سنتی، کاشی کاری ساده و … .

یک کاشی کار با تجربه و ماهر با استفاده از ابزارهای مختلف و مدل های متنوع کاشی مانند: کاشی آجری، موزاییکی، پرسلانی، سرامیکی لعاب دار و بدون لعاب، سنگ فرش، معدنی و … انواع کاشی کاری های بالا را انجام می دهد.

شما قبل از اینکه بخواهید یک کاشی کار استخدام کنید می توانید با کاشی کاران و متخصصین ما در این حوزه تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید. ما به تمامی سوال های شما پاسخ خواهیم داد.

شماره های تماس:    09123711897 – 09901906594

 

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید