هر آنچه که درباره کاشی باید بدانید!

هر آنچه که درباره کاشی باید بدانید!

هر آنچه که درباره کاشی باید بدانید!

اگر به فکر خرید کاشی هستید و یا نیاز به کاشی کار ماهر دارید،قطعا قبل از خرید سوالاتی در این باره برای شما پیش خواهد آمد. در این صورت این مطلب برای شما سودمند بوده و کمک شایانی به شما خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

چرا کاشی بخرم؟

·        کاشی، مصالح ساختمانی بسیار کاربردی

کاشی و سرامیک یک نوع مصالح ساختمانی همه کاره است که برای بهسازی و زیبا سازی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیر و نگه داری از آنها آسان است و همچنین یک مانع ضد آب برای دیوارهای حمام شما می باشد.

·        طول عمر و دوام بالای کاشی

کاشی را یک بار نصب کنید، اما درست نصب کنید و از کاشی کار ماهر برای این کار بهره بگیرید. باستان شناسان کاشی هایی را کشف کرده اند که قدمت آنها به ابتدای دهه 1500 (پیش از میلاد) برمی گردد. همین مساله ثابت می کند که اگر شما کاشی خانه خود را عاقلانه انتخاب کنید، قطعا آنها سالیان سال دوام خواهند داشت. کاشی ها در برابر ساییدگی مقاوم هستند، تعمیر و نگه داری از آنها آسان است و نسبت به نور خورشید حساس نیستند، یعنی با ماندن زیر نور خورشید رنگ آنها نمی رود.

·        پاکیزگی کاشی

توصیه می شود که به جای موکت یا کفپوش در خانه خود، فقط از کاشی استفاده کنید، مخصوصا افرادی که به گرد و غبار آلرژی داشته و یا کسانی که آسم دارند.

طرح و مدل کاشی

امروزه، کاشی و سرامیک بخشی جدایی ناپذیری از دکوراسیون داخلی منزل شده است. کاشی ها در مدل ها و اندازه های متفاوتی به بازار عرضه می شوند که با استفاده از آنها می توانید ظاهر خانه خود را به روز نگه دارید. انتخاب دقیق و خرید کاشی مناسب باعث بهسازی و محافظت از خانه شما می شود و به ارزش و قیمت آن می افزاید.

ابعاد استاندارد کاشی

ابعاد کاشی که شما انتخاب می کنید می تواند تاثیر زیادی بر روی ظاهر و طرح پایانی خانه شما داشته باشد. مدل و طرح انتخابی معمولا به سلیقه صاحب خانه بستگی دارد و البته این روزها مردم بیشتر به کاشی های سایز بزرگ گرایش دارند.

با این حال، بهتر است در هنگام نصب کاشی برای خانه خود نکته زیر را در نظر داشته باشید:

پس از نصب کاشی های بزرگ در یک اتاق خطوط کمتری ایجاد می شود که همین مسئله باعث می شود که یک اتاق ساده تر به نظر برسد. در حال حاضر استفاده از کاشی های بزرگ در اتاق های کوچکتر خانه رایج شده است. به طور کلی، لازم است بدانید که کاشی های بزرگ، فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند.

 

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید