چگونه سرویس بهداشتی خود را کاشی کاری کنیم؟

چگونه سرویس بهداشتی خود را کاشی کاری کنیم؟

چگونه سرویس بهداشتی خود را کاشی کاری کنیم؟

کاشی کار ی یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که اغلب برای نصب در توالت و سرویس بهداشتی در نظر گرفته می شوند. مزیت های بسیاری وجود دارد که می تواند نصب کاشی و سرامیک را تا این حد محبوب کند. یکی از مهم ترین این مزیت ها آسانی تمیز کردن این محصولات است.
البته علاوه بر این شما نیز با کاشی کاری منزلتان به زیبایی خاصی که این محصول به سرویس بهداشتی شما داده است پی برده اید. حالا شما شاید به دنبال نصب مجدد کاشی و سرامیک منزل خود باشید. در این مقاله از نصب نوین برتر مقداری در این مورد به شما کمک خواهیم کرد.

کاشی کاری کف

یکی از مهم ترین بخش هایی که برای نصب کاشی مورد توجه قرار می گیرد، کف سرویس های بهداشتی است. با تغییر در سرامیک کف می توان نمایی جدیدی ایجاد کرد. برای این قسمت می توانید از کاشی های رنگی و یا یک رنگ استفاده نمایید اما نکته قابل توجه نیاز به یک نصاب ماهر است که بتواند بدون اشتباه و به شکلی تمیز نصب کاشی و سرامیک را انجام دهد.

کاشی کاری دیوار ها

البته که یک کاشی کار ی تنها به کف سرویس بهداشتی محدود نمی شود و استفاده از این محصول در قسمت دیوار ها با طرح هایی زیبا از کاشی می تواند زیبایی توالت و سرویس منزل ما را دو چندان کند. برای دیوارها از رنگ های زیباتر و مخلوط استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی

شاید در گذشته این حرف به نظر خنده دار میامد اما این روزها در معماری مدرن دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی به نکته ای مهم تبدیل شده است و انواع راه ها برای این کار وجود دارد. برای مثال استفاده از شیشه در طراحی حمام می تواند زیبایی آن را دوچندان کند. همینطور طرح کاشی و سرامیکی که از آن استفاده می کنید هم بسیار قابل توجه خواهد بود. در ادامه چند دکوراسیون زیبا از سرویس های بهداشتی را قرار داده ایم.

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید